Finfint.

Sådär ja, då har jag landat i soffan IGEN... Hjärtat är och fixar bilen så nu blir den äntligen klar idag. Har änna saknat den lilla pärlan :)
Ikväll e de premiär för ett nytt program på 5an som jag tror kan va rätt bra. SOS västkust heter de. Det skall jag kolla på. Helgen som förövrigt är på ingång blir lugn, Ska åka hem till Lisa å Patrik och Jullan någon dag och färga lisas hår m.m. :) Hoppas de blir mysigt höstväder så man kanske kan hitta på någon rolig utflykt me. Alltid mysigt.

Jag och sketongen för ett tag sen :D hihi...

Jag hade förövrigt super trevligt i stan, åt en räkmacka på Capuccino Yummiie! Och nu till mig själv som middag här hemma blev det köttbullar pommer och beasås. Hmm konstig combo men de va okej.

Nu har jag ny Design igen :) Fast denna gången har jag inte gjort de själv. De e min kära lilla designer fanny som fixat och donat lite :) Tack så mkt för de sweetie!

Ne nu blire nyheter och invänta halv 8 hos mig!

Ching ching.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback