Flytta?

Hej.
Sorry för dålig uppdatering över helgen, men vi har haft fullt upp!
Det började i fredags, Vi kom iväg på middag hos Mamma och Göran och fick avnjuta en helt underbar köttgryta, Mumms jag åt tills jag knappt kunde gå. Sen satt vi och pratade och kollade på idol och drack kaffe och åt choklad :) Mumma.
Men sen va de som någon slog mig i huvudet, blev göra trött så vi åkte hem och hoppade i säng.

Sen på lördagen så vakna vi hyffsat tidigt, åt lite frukost och åkte sedan iväg till Patrik och Lisa och Jullan, Jag slängde i lite färg i Lisas hår, fast den va nog lite för ljus för de blev bara lite nyansskillnad typ. Aja, Sen så åt vi lite lunch och sen så drog jag och Lisa och Joline iväg till backaplan för att gå in på babyproffsen å kika lite och hämta ut blöjhink m.m. Trevligt trevligt. Sen blev det senare hemgång igen för mig och mannen.

Söndag så skulle vi bara ut till Lisa och Patrik på snabbbvisit för att hjärtat skulle plocka ner dörrarna på bilen och kolla en grej, men det sluta med att vi va där hela dagen och även Kristina och Martin kom och det blev söndagsmiddag med Tacos. Trevligt trevligt.
Och under dagen när jag va hos Lisa så gick jag in på hemnet, och där, från ingenstans fann jag vart vi ska flytta. :P haha Så nu e hela släkten involverad typ, åkte även förbi mamma och göran på hemvägen och där lät de typ. Köp köp köp. :P Så aa iaf på söndag blir det visning och sen får vi väl se.. Jag e helt kär! har knappt kunnat sova inatt för jag vill verkligen flytta dit!

Jaja, slut tjötat om de.
Nu blir de frukost.

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ja det var ju supermysigt, klart ni ska köpa!! hehehe

Pöss och kram

2010-10-11 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback