Fredag igen.

Ja herregud då va de fredag igen.
Nu går tiden lite för fort kanske, känns som om det bara är måndag och fredag typ. Vilket natt vi har haft då? Trodde jag skulle blåsa bort i sängen, regnet piskade på fönsterna och blåsten gjorde ju så att de kändes som om det blåste storm inne i sovrummet. Helt sjukt.
Idag har vi vart på banken. Det gick bra. Satt och räkna och räkna och räkna. Man va helt slut när man gick därifrån faktiskt. Men vi är nöjda. :)

Nu står hjärtat i duschen och sen ska vi åka hem snabbt till hans mor för att säg hej och kolla läget, hon e ju sjukskriven stackarn :( Sen så ska vi nog åka och hyra film jag måste bara se den nya beck som jag ej sett än, så de får nog bli så, om jag får bestämma. :)

Annars så blir helgen lugn. Nästa helg står Ullared på schemat :D Wiii äntligen!

Ha en underbar fredagskväll

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ohhh ny beck-film..?? Vilken??

Vi som älskar beck har missat att det kommit en ny??

Hahahah katastrof..

Pöss och kram på er

2010-10-22 @ 20:52:47
Postat av: Maria

Jag vill med till ullared!!! :)

2010-10-23 @ 09:03:27
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback