Fredag

Nämen hej god morgon/förmiddag på er.

Frukosten ligger i magen och jag skall strax ta mig en dusch för att sedan pallra mig iväg till banken. Fyy va tråkigt. Det är riktigt grått ute idag också och löven på träden är i 2435färgert. Rätt fint faktiskt.
Gud va jag skratta när jag kollade på nyheterna imorse, då var det en man som ringt polisen imorse för att han va instängd på en krog, haha men han visste inte vilken krog han va på så polisen fick leta på hela avenyn typ och tillslut kunde dem lokalisera honom till Lilla london och då släppte dem ut han därifrån. HJahahhahah asså stackarn, han hade säkert vart där å festat å somnat nånstans eller nått. aa ja garva iaf, vilken panik jag hade fått. Aa de va roligt iaf tyckte jag.

Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Hjärtat slutar tidigt idag så de blir väl fredagsstäd här hemma och sen ska vi köra en kille till kärna för att han ska göra klart ett badrum där, så då kanske de blir en snabbvisit hos Lisa och Patrik och sen ikväll är vi bjudna på middag hos mamma och göran. Hoppas vi hinner de,

Ne nu får ja ta tag i mig själv så ja e hemma när hjärtat kommer hem .

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback