Fredagsmys!

Ja, när katten är borta dansar råttorna på bordet. Dvs hjärtat ska iväg och ha myskväll med Andreas och Johan så då åker jag till Mamma och äter trerätters middag som min minsta lillasyster Emma skall laga, Hon har börjat på hotellrestaurang och ska öva hemma hos mamma och göran i helgen. Och det tackar man ju inte nej till. Ska bli spännande. :) Är så glad för hennes skulle för hon kom in på den linje hon ville och hon är så glad för att hon går där. Hon är värd det bästa min lilla hoppeskutta! Min och Hannas lilla fågelunge! Som vi haft under våra vingar sen första gången vi träffa henne !

Men ha en mysig kväll, Jag ska ta med mig min godispåse och cola som jag köpte me. Mums!
Och jag förstår att ni alla vill kolla på idol ikväll. MEN i pauserna kan ni väll iaf sappa över till 1an för att kolla på Tillsammans för världens barn! Dem behöver all hjälp!
Min lillasyster och bror e från Indien. Vill inte ens tänka hur det hade vart om dem vart kvar där.

Ta hand om er allihopa!

Massa kärlek!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback