Fredagsmys.

Goddag mina kära.

Imorse var jag uppe med tuppen som vanligt, tog mig en promenad ner till torget för att vara där vid 8 hos min underbara barnmorska. Idag till min fasa så var det stick överallt i arm å finger å aa, sen lyssna vi på hjärtljuden som va på samma som sist dvs 140, och så mätte hon hmm va de livmodern, har ju inget koll på nått, den va iaf bra 23cm, Sen va de de där med att väga sig me, har gått ner så nu fick jag nya order att unna mig nått gott i helgen, IGEN. :D Jag gillart. Så nu sitter jag och väntar på att hjärtat skall komma hem så vi kan åka och helghandla, dvs handla bara massa goda grejjer inför helgen. Muums!

Nu känner jag även att jag vill blir frisk. Är tröt på att sitta instängd och osocial... Vill träffa folk.

Ne men nu tittar han nog snart in här genom dörren, det är ju fredag vilket betyder att han slutar tidigt. Mys!

Ha en underbar fredagseftermiddag och kväll alla söta.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback