Gäääsp.

Godmorgon på er.
Nu sitter jag i soffan och ska strax slänga i mig lite frukost innan jag beger mig. Idag är jag förövrigt väldigt trött, har änna sovit dåligt inatt. rullat runt i sängen för att försöka hitta någon skön ställning att sova i men icke...
Jaja, Igår va de en bra dag. Hade miljoner grejjer att göra och tänkte att jag kan ju lika gärna göra alla dem sakerna hemma hos pappa så kan jag göra min sjuka syster sällskap me. Sagt och gjort tog en promenad till pappa och sparka upp hanna och gjorde lite gröt till henne och sen åt vi. Och sen va de kört. Vi la oss i varsin soffa och satte på tv:N och vad är de på tv1000 JOOO typ Astrid Lindgren marathon... Så vi började med Mio min Mio och sedan Lotta på bråkmakargatan! Jag äääälskar Astrid Lindgren! Och vad fick jag gjort av det jag skulle? Ingenting typ. Inte bra. Men men nu är de gjort iaf och allt känns bra.

Nu måste jag äta. Återkommer i eftermiddag kanske.
Ha en underbar fredag.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback