Kanelbullens dag.

God förmiddag kära vänner.
I natt har de då inte varit en bra natt. Jag har bokstavligt talat typ hostat sönder mina lungor. Jätte jobbigt varken jag eller hjärtat kunde sova, Stackars hjärtat hade panik typ trodde la att ja skulle dö eller nått, han låg å klappa mig på huvudet å strök mig i håret. Hihi lilla plutte då. :) Men jag överlevde iaf.

Idag är det kanelbullens dag så jag får väll ställa mig och baka lite bullar sen, dem jag baka för en vecka sen tog ju slut direkt. Så får la göra en insats i eftermiddag me.
Men just nu sitter jag och stör mig på att jag inte har några pengar på mobilen ett spärrat bankomatkort och bara cash... Varför detta stör mig är för att jag försöker få tag på min lilla Mysmaria. Men det är inte så lätt när jag ej har några pengar på mobilen. Hade jag haft ett ospärrat bankomatkort så hade jag kunnat ladda på de direkt med de men nu måste jag alltså ta mig till en affär för att ladda på de och de orkar jag inte. Jag får helt enkelt hoppas att hon loggar in på facebook och ser mitt massage där :D
Jag tycker nämligen att vi ska ha lunchdejt idag som vi hade förr. Super mysigt :D Så får se om hon ser de. Hoppas hoppas va hundra år sen jag träffade henne! :(
Båda två har nog haft fullt upp på varsitt håll. Och så kan de faktiskt vara ibland. Jag brukar säga de att dem riktiga vännerna är dem som man inte behöver prata med varje dag 349583 gånger om dagen för att bara göra de för att man är vänner. Nej! För mig betyder vänskap att man finns där och att man har sjuktkul när man väl ses även om det inte är varje dag. Det är de bästa! :)

Ne nu måste jag duscha eller nått.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback