Kill me!

Helvete helvete helvete helvete. Fick precis samtal från min bank. Hmm lite skraj blev man ju men de visa sig att dem ringde med dåliga nyheter. Nog för att jag och älsklingen haft otur med våra bankomatkort och grejjer det senaste men detta tar priset. NÅN JÄÄÄÄÄÄVEL HAR FÖRFALSKAT MIG OCH TÖMT MINA KONTON! ELLER a de dem kommit åt, dvs ett sparkonto och mitt personkonto! Hela min lön hela mina besparingar! BORTA. Tack och lov så va de inte miljoner ellerså men va fan, Ja böja lipa som en idiot,Min kära banktjej trösta mig och sa att dem gör en polisanmälan och sagt och gjort några minuter efter jag lagt på från baniken så ringde farbropolisen. Polisen som förövrigt hette Roger va trevlig men fan! Jag börja lipa igen. FAN!
Men som tur är så kommer detta tydligen lösa sig. Och banken sa att pengarna kommer komma tillbaka till mitt konto så fort de bara går förhoppningsvis innan fredag!

Ne nu lipar jag igen.

Trött jag blir!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback