Miljoner grejjer i hövvet.

Hej på er.
Ja herregud, snacka om att man har miljoner tankar å grejjer i huvudet nu. Veckorna bara försvinner och snart är våran lilla knodd här, Men innan dess är det mycket som ska göras eller iaf denna vecka. Jisses känner mig stressad som ett djur, Och lillbusen i magen känner nog av de för de känns som om h*n planerat att sparka sig ut genom magen eller slå volter å trängas. Haha jaja, jag vet ju att de e liv där inne iaf. De e ju bra.

Usch efter denna vecka är jag sjukskriven. Fyyyyy farao va tråkigt. Vad skall man göra? Får ju typ va me Mamma eller nån hela dagarna, följa me henne på jobb eller nått, Annars kommer jag dö av tristess, eller så får jag hänga i Marias spikaffär, Nej fan för dem åker till USA jäkla äckel! ;) Ne fan va kul dem kommer ha,

Hur som veckan ser ut som sån nu att de e fullrulle kanelbulle och sen onsdag e de östra och sen torsdag kommer mäklaren och fredag blir de lite fix och rens av grejjer för på lördag bär det av till Ullared, tack och lov för att jag och Älsklingen inte är så shoppinggalna, utan vi har skrivit lista och går in och tar de vi ska och sen går vi ut.. haha Bäst! :) Men däremot får vi nog vänta på Kristina och hennes vänina som ska me, men de gör inget,, :) Vi kan fika och så sålänge .

Sen nästa tisdag kommer det största hittils. Guud va nervös jag är. Usch! Men de tänker jag inte säga vad det är. De får ni veta på tisdag eftermiddag eller onsdag. Eller inte alls, de beror på. haha!

Ne nu måste jag pallra mig hemåt så jag kommer hem idag.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback