Söndag

Hej hej.
Ja nu är det redan söndag, Dagarna bara springer förbi.
Igårkväll så åkte vi till Maurio som hade lite balluns hemma hos sig. Hade suuuuper trevligt. Trotts att jag va nykter så hade jag super trevligt. Men sen blev jag och hjärtat gör trötta och satt typ som en idoljury i en soffa och kollade på människorna när dem dansade. Min älskade Mickan va där me, hon skulle dricka en öl haha de sluta på aa ja vet inte hur många och privatshow på dansgolvet me. Även hela "toleredscrewet" var jdär me . Trevligt trevligt :) Men som sagt vid 3 kände väll vi att vi hade gjort vårat så då tog vi en promenad till wieselgrensgatan och sen tog vi bussen hem. Väl hemma mådde jag illa som ett djur och spydde som en gris. Typ som om jag vore dyngrak. Men tror de va nått vi käkat eller så tidigare på dagen för hjärtat hade me ont i magen sen så spydde ja nog för att folk rökte inne hos Maurio vilket alla gjorde typ men ja som inte röker och inte gjort på ett halvår typ fick nog lite för mycket och mådde nog illa av all lukt och så eller nåt. Men kände de inte förens jag kom hem. sen blev ja säkert åksjuk på bussen me. haha aja .

Hjärtat ligger fortfarande och vilar sig så ska nog ta och sparka upp han nu så vi kan ta oss en promenad och hämta bilen sen när vi käkat och gosat lite och så :)
Älskar min lilla pluttekorv han e bäst i världen. Inte ofta jag kan säga så dagen efter en fest men idag kan jag de :D haha . Hur lät inte de då. aja.. Han e iaf bäst!

Älskar dig Christer Eriksson mest av allt i hela världen!
Får se om vi åker och drar en sushi med svärmor sen, hon ska ju börja me sin utresning nu stackarn... Bara massa äckel mat därav misusoppa ni vet sån man får me sushi om man vill, och de tycker ju jag är skit bra. Då äter hon soppan och ja sushin Kaaaaaaanon! :D

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback