Suck!

Ja då va de tisdag ja, Idag har vart ännu en händelserik dag, Först så kl 8 i morse så va ja hos polisen för att legetimera mig och allt såntdär för att mina pengar blivit stulna! Jävla fan! Och sen så kom min snälla mamma och hämtade mig och körde mig till jobbet, Va där och fixa och dona lite :) sen så åkte jag hem och nu sitter jag i soffan och är förbannad.

Varför jag är förbannad, jo för att under allt detta så har jag även hunnit med och prata med mitt försäkringsbolag. Och jääääävlar va trött ja blir på dem,. Säger emot sig själva och är allmänt förrvirrade. Tack och lov att vi ska till läkarn imorgon, Då ska jag se vad han säger och tycker och sen jävlar e de krig me dem på försäkrningsbolaget. Tuuur att jag kan prata för mig för nu jävlar.

Jaja de va min dag. Nu ska ja ta en bulle å ett glas mjölk.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback