Trött.

Ja jag och min lilla skrutt i magen är trötta som attan. Vi får inte sova på nätterna bara för att jag hostar så. :( Börjar tro att det är nått nytt som spökar nu för jag hostar tills ja inte kan andas längre typ. Hemskt är det. Och än en gång fick inte hjärtat sova mycket inatt heller. Han bara ligger och klappar på mig.
Lillskrutten bevisar att h*n e trött för de e inga riktiga sparkar utan mer sega buffar eller sträckningar. Stackarn, Dumma mig som inte kan bli riktigt frisk.
Hjärtat tycker att jag ska till läkarn igen men va fan, jag kan ju inte hänga där nere som ett miffo. Ne ja får vänta tills de blir värre eller nått. De e ju liksom bara hostan som e jobbig nu.

Ne nu får jag ta tag i mig själv. Annars kommer jag väl att somna här och det är ju inte okej.

Ha en bra dag. Kanske kikar in senare me bilder eller nått.
Ching ching,

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback