Underbar morgon.

Hej Godmorgon.
Wow,vilken morgon kallt som tusan men va fint. :) Chrille sover som en get men jag är såklart uppe med tuppen. Hade en helt underbart mysig kväll igår i Säve. Det bjöds på trerätters som sagt.
Till förrätt bjöds det på Tomat och mosarella me basilika MUUUUUMS!
Sen till varmrätt blev det kycklingfilé klyftpotatis stektsvamp sallad samt en supergod sås som Emma gjort helt själv.
Sen till dessert så avsluta vi med glass med choklad och colasås samt glassrån me choklad i.
Jag kan ju säga att efter denna brakmiddag var jag helt sinnessjukt mätt.!

Älsklingen kom sedan och hämtade mig när han var klar hos Johan, Och jisses va kallt det va när vi åkte hem, Brrrr. Men helt otroligt stjärnklart.

Idag vet jag inte vad som står på schemat, funderar på att åka till pappa och rensa lite på hans vind, Eller kanske åka ut till tumle och umgås lite. Jag vet inte.
Imorgon ska vi ju på visningen! Ååå va ja längtar! hihi!

Men nu måste jag äta frukost och sparka upp han den där inne i sovrummet :)

Ha en underbar höstdag!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback