Vackert.

Hej,
Sitter i soffan och Chrilles mor och hennes Martin har precis lämnat lägenheten.
Jag är trött! Jätte trött. Sitter och lyssnar på världens bästa låt just nu enlit mig och bebisen i magen nämligen Bruno Mars - Just the way you are bäbisen gillar den me för han/hon boxar och sträcker på sig extra mycket. Ja tror den dansar :D Längtar massor efter att man ska få se den lilla!
Jag börjar änna bli blödigare och blödigare för varje dag som går nu, lipar för ingenting.. IGEN! och så håller de på, speciellt när jag tänker på våran lilla bebis i magen. Shit, att man kan älska någon så mkt innan man ens träffats. Helt sjuka känslor som kommer upp.

Nu har min underbaring duschat klart så ska inleda en kväll full med mys och kärlek.


When I see your face, there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are... Älskar er av hela mitt hjärta min lilla familj :D

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback