6 September 2010

Ja då la ja undan lite tid för att skriva lite snabbt här då.. :) Sorry om mitt senaste inlägg blev lite förvirrande.. Men iaf.. Allt blir inte riktigt som man tror. Men ingen skada skedd vi mår bra alla tre...
Lillplutten i magen håller mig vaken på nätterna genom att öva akrobatik i magen.. Eller om det är kickboxning.. Ja inte vet jag vad jag vet är att vi har en livlig bäbis iaf.. Varende läkare och barnmorska säger nog de minst 3 gånger under varje undersökning.. :P haha . Men de e bra då vet jag att h*n har det bra där inne...

Imorgon är det Östra på morgonen som gäller. Kolla läget där inne igen... :)
själv krigar jag för att försöka ha på min mina vanliga kläder vilket inte går så bra och slutar alltid med att folk garvar åt mig när dem ser att jag ej har knäppt byxorna.. Jaja tänker jag, det syns ju inte när jag har en längre tröja över ändå. haha .. ;) det är ju bara över magen kläderna ej passar! Det är ju de som är så störande.. hade de vart så att jag blivit tjock överallt då hade jag ju änna vart tvungen att köpa nya kläder men nu e de ju ej så.. :P Äsch ja krigar vidare med mina gamla kläder och långa tröjor ;) Leggins har jag iförsig investerat några stycken.. Sköönast så :P

En till grejj som jag MÅSTE ta tag i är min mobil.. Den funkar inte så bra längre .. Den funkar typ inte alls.. Bara när den vill vilket är aldrig... Så får nog bita i det sura äpplet och köpa mig en ny... Suck!

Ne nu har box passet börjat i magen igen.. Dags för mig att göra lite nytta..

Ching ching..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback