Aaaaaaaaj!

Ni tror att jag e dum i huvudet nu eller nått efter det jag skall berätta nu men jag börjar fan bli orolig alltså... Hjälp...! Okej jag skall berättta nu...

Igår kl 18.15 mötte jag älsklingen och Hanna upp Pappa för att åka till Marianne på kalas. Vi stannade och köpte blommor och ljus och så.. (Jag fortfarande döv,blind och förkylld som fan) Sen kom vi till Marianna precis i tid dvs kl 19. Träffade kusiner och farmor och konrad samt marianna och mats då såklart.. Sen så satte vi oss och åt, paj skit goda pajer. Hur som hellst vi satt och tjöta och hade det trevligt. Strax efter 21 efter tårta och grejjer så bestämde vi oss för att åka hem. När vi går till bilen slänger jag ur mig "Asså helt seriöst jag tror jag börjar få öroninflammation i vänster örat också...Har skit ont" Inget mer med de ju mer minutrarna gick så kände ja att ja verkligen har ont.. Men det sjuka va att jag hade inte bara ont i örat utan heela vänstersidan av ansiktet värkte nått enormt. Jag och hjärtat hämta våran bil hos pappa och åkte hem. Nu hade jag helt sjukt ont . Aja tänkte jag ja får ta en Panodil och gå och lägga mig.

Jag har sovit 1½ timme inatt! Jag har sååå jääääääävla ont på hela min vänstersida av huvudet/ansiktet... Käken gör så ont så ja ej kan äta, örat värker ögat rinner slem kindbenen verker som fan .
Vad händer??!?!??

Nu åker jag till läkarn BUMMS!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback