Döv,Host,snyt,spy....

Hejhej..
Jag är sjuk! Igen! Det kom smygandes redan i måndags. Va föst dödstrött och lite snorig men inget mer med de. Sen i tisdags så vakna jag förkylld som satan och hade vaknat 10000 gånger på natten och hackat tänder för att jag frös och va varm å aa allt på en gång. Nåja, Jag åkte iaf iväg på utbildninögen och sen efter de tog jag en lunch med Mamma och Systeryster, Efter de åkte jag hem och decka typ..
Sen när ja vakna i onsdags så hade jag så jääävla ont i högerörat så ja ville bara skrika typ.. AJ! Sen vakna jag även i torsdags och hade vrålont i luftrören som alltid när jag e sjuk... :(
Så aa jag åkte på allt på en gång kan man säga, nu sitter jag i soffan och chippar efter andan typ, tät som fasen i näsan och hostar och har ont i örat. Ska åka till läkarn snart är tanken... Lillbusen i magen mår bra iaf. H*n sparkar och slår volter som vanligt...

Ne nu måste jag ta nässpray för 39540 gången idag för att kunna andas iaf i ca en halvtimme genom nosen.

Ching ching.
Love

Kommentarer
Postat av: Peter berndtsson

Du är så sjuk när du skriver dina inlägg.. puss och kram på dig

2010-09-24 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback