Fredag.

Ja idag har vi äntligen fredag och helgen står och knackar på dörren ... Jag e dessvärre fortfarande sjuk men kroppen har tydligen valt att byta sjukdom... Nu e ja förkyld som satan och en bankande huvudverk som inte vill ge sig. Den kom smygande redan igår kväll och har inte velat lämna mig än tydlgen...

Idag skall hjärtat iväg efter jobbet på ost och vin provning med jobbet, dem skall fira nån gubbe som fyller 60... Själv får jag ligga hemma nerbäddad i soffan och kolla på diverse fredags programm... :)
Kom just på att chrilles mor kommer ju hit i eftermiddag och lånar tvättstugan... Så då kommer jag ju få lite sällskap ikväll iaf. :) Trevligt...

Ne nu ska jag göra nått .. typ lägga mig i soffan igen...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback