Helt slut.

Hej.
Ja nu är det måndag och jag är heeelt slut! Vilken helg. Jag har vart sjuk! Jag ÄR sjuk! Men ändå skulle jag envisas om att åka till Mormor och Morfar i lördags. Så jag och Älsklingen packade ihop oss och åkte mot uddevalla. Väl framme var det framdukat med massa mat som vanligt hos dem, MUMMS! åt och åt och åt.. snorade och hostade lite emellan med... Och eftersom jag har öroninflamation med så hör det även till historien att jag är halvt döv... Vilket resulterade till att hela helgen bestod av Ha? Va? Va sa du? hahah stackars älsklingen som fick stå ut med detta. hahah. Det var iaf en mycket mysig helg i uddevalla och igår när vi skulle åka hem så tog vi även vägen förbi Fiskebäcksskil och hälsade på Farmor och Konrad. :) Dem blev super glada och vi tog en fika där innan vi åkte vidare till Henån för att jag skulle få en behandling av mig rygg. När vi äntligen var klara i Henån började våran resa hemmåt. Tog vägen förbi mamma och göran snabbt bara på hemvägen för ja höll på å kissa ner mig. Sen änltligen kom vi hem och jag landade i soffan.

Shit vilken helg! Men huur mysig som hellst.. Men jag borde nog vart hemma och bli frisk. Men nepp. De har jag inte tid med. Så nu får jag skylla mig själv att jag sitter här och är precis lika döv hostig och snorig som i förra veckan . Jävla snorunge e jag. :D

Ne nu får det bli lite nyponsoppa och andra vitaminkickar så ja blir frisk igen .

Tjillevippen!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback