Jag och Magen...

Nu sitter jag och har tänt alla levande ljus som finns i vardagsrummet och har på Idol på ljudlöst på tv:n och så sitter jag och komponerar ihop världens bästa myslista på spotify.. Ni vet en sådan där lista som man bara lyssnar på när man e själv hemma och man kan sjunga super högt till alla låtarna på listan.. Det är vad jag gör nu.. Och vet ni vad det bästa är? Jo att krabaten i magen verkar älska antingen mina låtar på datorn eller mig när jag sjunger.. haha troligen är det datalåtarna... Men krabaten där inne h*n liksom sparkar inte utan bara ligger och myser sådär mysigt å gör sig lite påmind ibland med en mjuk litet åå den här låten e bra... :) Min lilla mysis där inne. Vad jag ska dansa runt å sjunga för dig när du kommer ut till mig...
Ojoj nu blev jag lite sådär tårig i ögonen.. Alla dessa hormoner alltså ;)
Vill ni veta min spel lista.. klart ni ska få..

  • This Woman's work - Studio Group
  • Samson - Regina spektor
  • Need you now - Lady antabellum
  • Lost - Anouk
  • Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer
  • God Bless The Broken Road - Geoff Moore

Nej det är inte någon lång lista men varje gång jag kommer på en låt så måste jag ju lyssna igenom den så då tar det lite tid att göra en lista.. ;)
Hoppas ni också har en mysig fredagskväll..
Herregud, Jag brukar hata att vara ensam hemma men nu tror jag att det börjar vända.. Jag börjar gilla det!

Ta hand om er.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback