Mardrömmar.

Hej hej hej.
Halvligger i soffan och kollar på sjukhuset. Älskar de porogrammet!
Om jag börjar bli bättre, njaa inte vad jag kan känna, känns som om någon kastat en tegelsten i mitt ansikte ungefär, och så har jag hosta som as och snyter mig hela tiden typ. Men äsch jag klagar inte..
Men en sak som jag skall dela med mig av som min älskade vän Elsa bara skrattade åt när jag berättade för henne det är mina mardrömmar...
Jag drömmer om Kejsarsnittet typ varje natt. Och då är det fan inget normalt jag drömmer utan jag drömmer att jag ligger där på britsen och att dem bedövat mig men att jag känner fortfarande och precis när jag skall säga att jag känner när dem rör mig på magen så tappar jag rösten så dem skär ändå och jag skriker fast inget hörs. HEMSKT! Sen så drömmer jag även att jag ska få panik och springa därifrån med öppen mage och springa runt på hela östra.. Hahaha det är också sjukt hemskt! Usch jag har verkligen mycket tankar på nätterna tror jag .. hahha. Stackars mig :P Imorgon skall jag ner till min kära barnmorska och smitta ner henne med hosta och förkyldniing å bihåleinflamation m.m. Jag ska nog berätta om mina drömmar.. haha hon kommer nog också att skratta.

Den 27 oktober skall vi tillbaka till östra för exakt snittdatum m.m. Spännande.. Men enlit datumet vi fick sist så är det bara 10½ vecka kvar. HERREGUUUUD! :D

Ne nu e de slut på pausen i sjukhuset, måste nog höjja lite, hör ju inte ett skit. Som en gammaltant sitter jag här hemma i mina rutiga byxor en tofs på huvudet och fräser. haha

Ha en underbar dag. Såg att de va sol ute. Kul för er som kan va ute! JÄTTEkul verkligen! ;)

/Love

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Skall du får göra snitt, varför? är det bara 10 veckor kvar till bf? är du redan i v 30? kram

2010-10-01 @ 22:06:51
URL: http://saratoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback