Sjukling...

Ja stackars mig .. Vaknade imorse och trodde jag hade gått bakåt i tiden tills i början av graviditeten. Mådde såå illa och kräktes samt va helt slut i hela kroppen.. Men Enveten som jag är så tog jag en panodil inbilla mig att jag inte var sjuk och sedan pallra ja mig till jobbet. Men påväg till jobbet blev ja ju bara värre och värre och när jag tillslut anlände till jobbet så trodde jag ja skulle ramla ihop.. Stackars mina kollegor sa knappt hej till dem.. Så de fick bli att komma till jobbet och vända... Jag som älskar mitt jobb och älskar att vara där. Alla e så underbara så man kan knappt tro de e sant :)

Men jag märkte att jag gjorde rätt i att åka hem iaf...  För har INTE mått bra alls. Svettats som en gris och spytt å spytt... Och så varje gång man spyr så blir den lille skrutten skit förbannad i magen och sparkas och slåss på mig... Stackarn kan inte försvara sig alls där inne för mina spyattacker.... :(

Älsklingen jobbar över lite idag men sen kommer han hem och tar hand om mig. Igår låg han och hettsade lillskrutten i magen så han skulle sparka på mig.. Och jaa jag tror h*n lyssnar väldigt mycket på sin pappa redan nu för varje gång chrille sa sparka på mamma så jävlar imig sparka den! Fast jag tror att den ville sparka på pappas hand bara.. haha eller göra en high five.. :P Jaja sluttjatat om de...

Nu ska ja gosa ner mig i soffan igen och kolla klart på Unga mödrar...

Ching ching
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback