Skratta eller gråta...

God förmiddag.
Som ni vet så har jag öroninflammation och är då typ helt döv på högerörat... INTE KUL.. Och imorse när jag kl ringde halv 6 så märkte jag att jag inte kunde öppna vänster ÖGAT, jag rusa in på toan och slet upp ögonlocket. Jaaaaha tänkte jag, jag straffas nog av mig kropp för att jag blir tjockare för varje dag som går, för nu har jag  åkt på ÖGONinflamation me... Jag väckte hjärtat och visste inte om jag skulle skratta eller gråta vad kommer härnest? Haha fast det är rätt kul även fast de nu gör ont som fan i vänster ÖGA och höger ÖRA... haha usch! Aja inget att klaga på. Det går ju över får vi hoppas. :P

Oj oj nej nu måste jag kila in här igen.
Ha en bra dag allihopa
Ikväll blir det kalas hos världens bästa Faster.

Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Men gumman då... =S

Krya Krya på dig!!

pösselipöss pöss

2010-09-28 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback