Sol sol

Hej hej.
Nu har jag landat hemma i soffan med datorn i knät men skall snart göra mig iordning för mitt andra uppdrag för dagenö. Att dra ner min systeryster på jorden ;) haha nee men vi ska ta en lunch på stan iaf... :)
 
Jag och hjärtat var i morse och kollade till våran lilla skatt i magen. Den mådde så bra så. Vi träffade våran läkare och även barnkirurgen idag. Kan ju säga att vi fått dem bästa på hela östra iaf! :) Sååå grymma va.. Jag skratta åt dem typ hela tiden.. Och när jag inte skratta så log jag. Lars-Åke är våran läkare och Lars-Göran är våran kirurg.. haha ni fattar ju att de är bill och bull typ-. :D Känns hur bra som helst. Vi gick rund vandring på hela östra me :) Och det visade sig att Lars-Göran (kirurgen) kände massa som jag kände .. haha och så var han uppvuxen på samma ställe som både jag och Chrille. Helt sjukt .. Världen är liten...  :)
Våran lilla akrobat har det iaf bra inne i magen och än en gång fick vi höra att de e verkligen en livlig bebis.. haha .. Jaja...

Vi pratade om datum me och vi får väll se när det blir.. Troligtvis 14 eller 21 dec... Beror lite på allt... Jaja vi ska tillbaka om ca 2månader och då kommer alla vara på plats så då bestämms allt :)

Nu skall jag ta tag i mig själv och hitta ansiktet någonstanns. :)

Ching ching
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback