Sovit ikapp mig.

Ja det kan man verkligen kalla det. Igår vid den här tiden var jag heeelt död! Jag sov i stort sett hela dagen igår. Och det behövde jag med. Sen efter jag vaknade vid sisådär 4 tiden så åt jag lite äpple och så och sen sov ja lite igen. För att sedan vakna vid halv 6 tiden och gå ut på en en och en halvtimmas promenad. Den var också välbehövd.

När jag kom tillbaka från min promenad dog jag i soffan igen . :P Trött som satan. Hjärtat kom hem med blommor och kycklingrulle... Hmm.. Fjäsk på han där.... Hur som hellst så kollade jag på dansfeber och sen dog jag igen. Gick och la mig och sov till halv 12 idag! Det är sjukt för att vara mig. Men nu är jag väll iaf utvilad och vi ska iväg och rösta och sedan vidare på kalas.

Ha en bra söndag allihopa.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback