Världens bästa!

Ja jag har nog världens bästa sambo (enlit mig själv iaf).
Som ni vet så är jag hemma sjuk och tycker synd om mig själv. Och hjärtat ska ju iväg på balluns med jobbet men innan han drog iväg till sin arbetskamrat och göra sig iordning och sånt så kom han hem och lämnade godis till mig . Hihi sötast! Blev super glad. :) Men han va tvungen att gå lika snabbt som han kom.. Men han kommer ju hem sen ikväll/natt igen. Och så har vi en hel helg ihop. :)

 Älskar dig av hela mitt hjärta!

Ne nu tror jag att ja får ta att ringa min svärmor och fråga om hon och jag inte ska slå till på en Pizza eller liknande sen ikväll :) Hihi.. Mummms!


Ching ching

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback