Helg

Ja då va de helg igen. Tycker nästan bara de är måndag och vips fredag och sen helg igen. Denna måndag va ja uppe med tuppen kl 8 och tvättade, sedan har ja duschat och fixat mig. Kände för att göra mig extra iordning idag, inte av någon speciell anledning men orka gå i mjukisbyxor hela dagarna . Nej! ingenting för mig iaf.
OCh just nu sitter jag och äter fisksoppan som jag gjorde igår, och kom precis på att allt man lagar som typ soppa gryta m.m. är mycket godare dagen efter, inte bara för att alla smaker har gett med sig utan även för att man inte känner sig som en stor gryta själv vilket jag har en förmåga att göra när man står och lagar man läääänge...

Så nu ska jag bara vänta på att hjärtat ska duscha snabbt och göra sig iordning (100år) sen ska vi ut på turné i det fina vädret. :)

Vem vet kanske slinker in med en rad till sen eller två.

Tjing Tjing

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah aa jag vill så gärna ha hem henne!! Jävla Johan som ska vara så allergisk!! :/ PUSSS hjärtat!

2011-04-16 @ 17:38:08
URL: http://emjay.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback