Sämst!

Herregud! Förlåt mig jag är verkligen sämst på att skriva här.

Men ska försöka mig på en bättring. Idag började ÄNTLIGEN mammagruppen för min del, jag fick ju inte gå med dem som fick barn samtidigt som mig eftersom Ossian va så infektionskänslig så fick jag snällt sitta hemma. Men nu e han en stor pojke, hela 3,5 kilo och 51 lång, som en nyfödd typ med andra ord, :) Men de e stort för han.
Det var iaf super trevligt och man träffade trevliga mammor, och pappor faktiskt, trots att det bara var 2st pappor med. Så imorgon skall jag tillsammans med 2 utav mammorna gå på öppna förskolan och se hur det är. Spännande :D

Nu har jag precis suttit och skrivit x antal inbjudningskort till Ossians dop, satan va skrivkramp man får lätt när man inte går i skolan eller så. haha pinsamt ju. Men men, påtal om dop så va vi på lilla Denise dop i helgen, jätte fint var de och mycket god fika efteråt, och lilleman skötte sig helt exemplariskt (stavas?) då han sov sig igenom hela alltet typ :P

Annars blir veckan rätt lugn, hjärtat är ju fortfarande hemma sjukskriven för hjärnskakning så de e ju trevligt att ha lite sällskap på dagarna :). På fredag ska lillskrotten vara hos sin mormor och morfar Göran då vi skall iväg till Patrik och Lisa för lite Partyparty :) Kommer bli oerhört trevligt, längtar nästan lite ;) hihi. Men hjärtat skall köra så de blir hemgång hyffsat tidigt och så hämtar vi hem lilleman så han får sova hemma. Eller aa, det är de vi har bestämt nu iaf, allt kan ju ändra sig ;) hihi.

Ne nu ska jag laga lasange.

Tjing tjing


Hejhej :)

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha a du är sämst på att skriva här! :P Kul att du ville fukosta med mig idag! :D Pusssis

2011-04-07 @ 13:14:05
URL: http://emjay.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback