Sjukstuga och klädpanik!

Orkar inte ens ursäkta mig längre för att jag e sämst på att skriva :P De får bli när de blir helt enkelt.
Hur som hellst. Här hemma i vårt hem har vi haft/har sjukstuga. Det började med att lille Ossy blev hostig och snorig i söndags typ, men de gick över tills på tisdagmorgon typ nu har han bara lite rethosta kvar emellanåt. Men nu e jag och Chrille bombförkylda istället. Sjukt jobbigt, snorar ju som en 3åring på dagis typ, bläää!

Rubrik nr 2 då, ja jag har verkligen klädpanik, eller inte så kraftig panik än men jag känner hur de kommer krypandes, Dopet är om typ 3 veckor och jag har INGEN aning om va ja ska ha på mig, Ossys blivande gudfar har tydligen slått på stort och köpt en Acne kostym:), Och Chrille ska ju ha på sig sin kostym. Va fan de e ju sjukt mkt enklare att va kille!. Jag får nog göra stan någon dag och se om ja hittar mig en vacker klänning som gör sig i en kyrka.

Oj nu börjar de bökas runt här bredvid mig . Måste kila..

Tjing tjing

/Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns en del fina klänningar på nelly.se :)

2011-04-15 @ 10:13:35
URL: http://blueberrylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback