Sommar?

Hej hej hallelåååjaa!
Hoppas ni har haft en underbar helg, min har varit heelt kanon. Sol sol sol och hjärtat har varit ledig, massa god mat samt trevligt sällskap alla dagar!
Påskafton tillbringades hemma hos min kära mor och Göran, hjärtat och Göran fällde träd och röjjde på baksidan hemma hos dem så Göran hämtade han tidigt för att dem skulle komma igång. Jag passade då på att packa ner Ossian i vagnen och sen gick jag och mötte Linda för en morgon promenad i morgonsolen. Och jäädrar va vi gick! och tjööta, Skön känsla när man kom hem efter den promenaden då va man både tom på tjöt och på energi, så då tog ja och Ossian oss en liten tupplur till mamma skulle komma och hämta oss vid 12.
Hem till dem och äta massa påskmat! min Mormor och Morfar kom också vilket var väldigt trevligt, va längesen ja träffade dem nu. Efter detta solade vi oss och Ossian låg i vagnen och sov som en gris til motorsågar och trimmers... :P Men sen va de fullrulle igen och han skulle inte sova mera tyckte han. :P Tog taxi hem vid 10tidentror jag, trötta som satan slockna vi alla tre!

Påskdagen, Då var de fullrulle me, jag började dagen med att steka en jädra massa köttbullar! hjärtat började dagen med att åka på jakt efter en hatt till ossy men hitta ingen som passa så de fick bli en keps istället. funka bra de me, sen åkte vi till coop för att inhandla lite dricka samt småplock och sedan vidare hem till Kristina och Martin där även Patrik och lisa med barn mötte upp. Jag satt och stekte mig en stund såklart som den soldyrkare jag är, haha sen va de mat å en massa sådan också. Sjukt mätta blev de kaffe och glass i solen och sen lite tjöt sen åkte Lisa å Patrik hem och jag chrille ossy och kristina och martin tog oss en promenad ner till havet och kolla solnedgången, med en övertrött ossy på armen bestämde vi oss sen för att åka hem, deckade även denna dag helt utpumpade.

Gårdagen va vi också på språng hela dagen, Började med att åka till bäckebol för att boka synundersökning till hjärtat sen mötte vi upp Kristina och Martin i Björlanda där vi kolla på tomten som jag och hjärtat är väldigt intresserade av, och intresset blev inte mindre när vi va där, vilket tomt asså! :D Kristina och Martin va väldigt possetiva me och vi åkte hem till dem för att diskutera slutpriser och jämförde hus som vi vill bygga m.m. Mellanlana även vid båten nere i björlandekile och tjöta lite med pappsen me.
Men efter jag stekt mig lite på Kristina och Martins altan så åkte vi och hämtade upp Mamma och Göran för att även visa dem tomten, dom tyckte också den va superfin... :) Sen åkte vi och köpte glass och sen hem till dem för att ge ossy lite mat och sedan bar de av hemmåt och kolla bigbrother innan vi däckade även denna dag. haha

Nu vaknade mitt lilla troll här så får underhålla lite, ska möta upp Linda och Luisa vid 12.40 för att gå till föräldragruppen och sedan promenad. Nice :)

Ha en underbar dag, Tjintjing

/Love

Kommentarer
Postat av: Lisa

Spännade detta nu med tomt och hus.. =) Vill komma och grilla hos er nuuuuu juh... hehehe

Ha en toppendag!! Pösselipöss pöss

2011-04-27 @ 09:22:54
Postat av: Maria

Hahahaha sorry Malin men jag var bara tvungen att ta ett kort på det gigantiska monstret! haha

2011-04-28 @ 20:43:33
URL: http://emjay.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback