Den dära Fanny!

Ja hon är ju för himla piffig och påhittig, Tiitta så fint å gulligt det blev här nu då :).
Tusen tack för de :D

Jisses har ni sett vad som hänt i Japan, Guuud va hemskt. Får lite rysningar när ja ser de på tv faktiskt, uscha mig va hemskt!

Just nu sitter ja framför tv:n/datorn och pumpar, Boooooring, menmen måste fixa mat till plutten som ska va me sin mormor en sväng idag då jag och en utav mina bästisar :P (Mikaela) samt min lilla lilla syster Emma ska ut på äventyr, Vet inte riktigt va vi ska hitt på än men nått spännande blir de säkert. Hjärtat ska tvätta så då är de enklast att va utan lillskrutt en stund.

Dom ligger förövrigt och sover, jag fattar inte, Alltid på helgerna när Chrille e hemma så ska Ossian sova huueuur länge som helst på morgonen men på vardagarna när han jobbar då ska han baskemig få upp mig svin tidigt och vill inte alls ligga å sova länge.. Jaja tur för mig att ja inte har något emot att gå upp tidigt. :)

Igår tillbringade förövrigt jag och lillplutten dagen på barnakuten. INTE roligt, men de va tvunget då han haft ont i sina små tarmar läänge nu, så igår fick de va nog tyckte jag och åkte in, Och min lilla plutt stackarn hade helt stopp i tarmen så inte konstigt att han haft ont, Doktorn tyckte de va ett under att han ens har kunnat sova på nätterna m.m. Stackarn!!
Men nu mår han bättre! Fick lite medicin utskriven också så nu får vi hoppas att tarmarna sköter sig på min lille plutt. :(

Ne nu sprang kl iväg, ska duscha och fixa frukost och sen tror ja att lilleman får sig ett bad, gott tycker han :D

Ha en bra dag så kanske jag återkommer senare, Ska ju hålla er uppdaterade nu när ja fått så fin blogg. :D


Busoooonge :D
/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Hej gumman!!

Så fint och mysigt här var.. :)

Skönt att få komma iväg lite själv och hitta på nått. Tur att mammor finns och att dom är så snälla!! Hihi

Ha det nu toppen.

Pösselipöss pöss

2011-03-12 @ 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback