Gottigott!

Lillskrotten ligger å sover på balkongen, perfekt! då kan ja stå i köket å grejja med maten. :)
Fast nu har ja paus för att hitta den rätta lagamat låtarna på spotify ;) Idag blir de Gulachsoppa (stavas?) super gott tycker vi i min familj att de är, hihi och eftersom jag är på underbart humör idag så ska ja slå till med efterätt, idag blir de vit chokladmousse ala halv åtta hos mig. Sjukt god är den! och gör lätt att göra!

Ossians läkare dr Lena Franzén ringde förut och sa att vi kunde komma imorgon kl 10. Skönt! Ska gå igenom lite grejjer som vi kan hjälpa honom me när han har så ont i magen m.m. Känns skönt att dem tar hand om en, Östra måste vara de bästa sjukhuset i hela världen tror ja, Å vi har fan haft dem bästa läkarna i landet också. Dem ringer å kollar läget och verkligen bryr sig! Underbart! Då känner man sig inte bortglömd.

Ne men nu har ja allt hittat mig en lista så nu kan ja sätta igång me maten, ska bara kolla snabbt på nelly om ja hittar nån fräsch outfit som ja kan ha den 25 när ja å älsklingen ska ha folk här för lite partyyy, Lillskrotten ska sova över hos mormor för första gången :D hihi


Kan man motståå? Inte jag iaf :)

/Love

Kommentarer
Postat av: Paulvilma

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-14 @ 10:26:43
URL: http://paulvilma.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback