Kunde ej hålla mig.

Ne nu kunde ja inte hålla mig, har astråkigt och mina killar ligger å sover så då får jag sätta mig å skriva lite här istället. :)

Fast kom inte på nått å skriva så de får bli en såndäringa lista snodd av www.MarikaHansson.com

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka 
Du heter: Malin
Smeknamn: Har nog inget tror jag :S
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oj det finns många...
Beroende av: Inget speciellt just nu efter som ja lyckats sluta röka ! :D
Vad tror folk om dig?: Det får man nog fråga dom om, ingen aning... 
Stämmer det?: Det beror väl på vad dom tror om mig :P
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen och och kroppen :P
Vad säger du för att imponera på någon?: Behöver inte imponera, folk vet att ja e bäst ändå ;)
Hur imponerar man på dig?: Svårt... :P
Brukar du skratta för dig själv?: Händer Ofta!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja den svartvita dansan va cool"
Var bor du?: Tuve
Trivs du där?: Jadå..
Äger du några converse: ojaa
Sprit, cider, vin eller öl: sprit vin eller cider.
Brukar du bli för full: nej, jag blir trött å börjar dricka vatten...
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Lite smått å gått
Har du haft sex idag: nej!
Hur svarar du i mobilen: Hallååå! Eller Hej de e Malin...
Vem ringde du senast?: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj,olika saker
Antal timmar sömn inatt: typ 5 kanske
Sov du ensam: Nix
Brukar du komma i tid: ja det tror jag..
När mår du bra: När jag är med min lilla familj :).
När blev du fotad senast: Oj, kanske när Ossian föddes 
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart?
Vad tycker du om fötter: Vadå tycker? Skulle ju inte slicka på ett par fötter direkt
Vad saknar du: Tid
Hade du en bra kväll igår: Helt okej
Favorit dryck på morgonen: oboy nyponsoppa eller kaffe
Rakar du benen: Ja jag gjorde de, nu har ja inte tid så ser ut som en varulv
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter Ossian fått sitt kvällsmål :D
Är du blyg?: nej.
Sysslar du med någon idrott: haha nej inte längre...
Vill du hellre ha mail än brev: jag vill ha brev, det är ju mysigt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: Ja, Bl.a på min älskade bjodejjs rygg haha!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Massa konstiga saker
Är du nöjd med ditt liv: Just nu är jag väldigt nöjd...
Är du bortskämd: Sådär lite lagom :)
Vad gör du i morgon: Inget planerat.
Vad är det värsta du vet?: SPINDLAR
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika vecka till vecka...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oj jag vet inte...
Vad längtar du till?: Våren och Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja!
Vad använder du för shampoo?: Syoss
Vad är det finaste du fått?: Min underbara Son
En speciell dag du minns: 28/12.-10
.Hur gammal är du: 22
Tycker du om någon just nu: ja!
Du samlar på: Inget tror ja faktiskt
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller min Syster
Gillar du golf: nej verkligen ite.
Vilken tid gick du upp idag: 06,30
Har du sovit i din egna säng inatt: jaa
Har du strumpor på dig nu: ja.
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: En vecka sen kanske
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta!.
Bär du glasögon eller linser: Nej, men ja borde göra...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: eh nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När Ossian vaknar
Har du piercing: Inte nu, hade i tungan och naveln men tog ut de när ja blev gravid
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Har redan :)
Solar du ofta: Typ aldrig...
Är du bra på att laga mat: Jajamen!
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte alls.
Är du musikalisk?: Gillar musik, så ja?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Är inte så förälskad i glass
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: Love it!!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: nix
Har du tandläkarskräck: Ja...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och faktiskt
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag!
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Har gjort.
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig.
Senaste låt du hörde: minns inte


Älskar denna bilden. hahahah!

/Love

Kommentarer
Postat av: Abelamal

Hello admin, nice site you have!

2012-07-05 @ 07:42:35
URL: http://abelamal.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback