Ny vecka!

Jamen hejsan hoppsan!
Nu va de ny vecka igen. Underbart! Jag sitter vid köksbordet och surfar runt lite och lill skrotten ligger med sin stackars far i sängen och nanar, Hjärtat har nämligen ev hjärnskakning och ligger därför hemma och kurerar sig, skönt för när han e hemma då sover skrotten så då får jag massa gjort, haha , men nu ska ja snart väcka lilleman för vi ska ner till bvc, ska va där 11,30 så ja ska bara tvätta av mig snabbt för att sedan ta en promenad ner. Tänkte även åka och våldgästa Maria i spikaffären, De ni! de va längesen ;( .

Kanske blir en sväng till b-plan me för att se om ja kan hitta nån jävla outfit tills på fredag. Man vill ju va säääxxiiii! hahahaha tönt ja vet.!

Ne hörrni nu får ja sluta här och fixa mig.

Tjing tjing!

/Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Malin, nej jag har inte dött!! :) I´m alive :D Kom du gärna o våldgästa oss! Du vet var vi finns ;) PUSSSS

2011-03-21 @ 11:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback