Sol!

Hej allesammans. Va roligt att så många har hittat tillbaka till min blogg :D Jag har fortfarande inte kommit in i rutinen när ja ska skriva bara men men :P

Nu har jag och lilleman precis kommit in från en mysig promenad med mamma/mormor, helt underbart väder ute. Vi gick bort till kättilsröd och kollade på hästarna.
Lillkorven sover i vagnen fortfarande så jag passar på att sitta å surfa lite här då :)

Vi har även hunnit med att vara på BVC idag, vägning m.m. och han går allt upp sakta men säkert den lille skrotten, 3105 vägde han idag, hihi. 
Imorgon är det redan Onsdag och halva denna veckan har gått, heeelt sjukt va fort dagarna går, dem bara springer förbi, spc när de är så fint väder å man är ute halva dagen. Snart kommer hjärtat hem från jobbet och då ska ja duscha och sen börja med maten, börjar kurra lite lätt i magen ;)

Ne men nu fick ja total hjärnsläpp, inget att skriva.

Tjingeling sålänge!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback