Upp och Ner och Hit och Dit

Godeftermiddag mina små troll.

Idag har vi haft fullt upp, va på Östra kl 10 imorse och sedan åkte vi och köpte grillad kyckling jag och mamma och Ossian, sen satte vi oss hemma och åt å mumsa och stackars ossy som va helt slut efter besöket på östra somna som en stock i sin bilstol, så han fick sitta där och sova en sväng, sen vakna han åt och sten decka igen. Stackarn. Men de kändes bra och va där idag, ska dit imorgon me 8,30 och då ska chrille me så de e ju käckt. Och på måndag e de telefonkontakt, så de e ju kanoners.
 Imorgon är de förövrigt redan fredag, nästa vecka är de slutet av denna månad å snart e vi redan inne i april. Jisses! va hände med tiden ?

Middagen igår blev kanoon, men jag och Ossian totaldeckade vid halv 9 så tänkte att vi kanske skulle va lite mer sociala idag, eller iaf jag :)

Ne nu ska ja busa lite me skrotten som ligger här å pratar (testar hur han kan låta;P ) sen blir de middagsdags. Dock ingen insperation vad ja ska laga idag.. Hmm.. De dyker nog upp nått . :)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback